Krok 1. Wybór urządzenia
Kluczowy przy najmie jest wybór odpowiedniego urządzenia. Należy zastanowić się, jakiego typu urządzenie jest nam potrzebne. Czy może to być uniwersalna drukarka, czy powinniśmy zastanowić się nad urządzeniem wielofunkcyjnym.

Oczywiście OTUS doradza swoim klientom w wyborze urządzenia. Warto jednak przed spotkaniem z doradcą odpowiedzieć sobie na następujące pytania:

1. Ile obecnie urządzeń drukujących jest wykorzystywanych w Twojej firmie?
2. Jaki rodzaj wydruków/kopii będziesz wykonywał (czarno-białe czy kolorowe, a może dwie opcje)?
3. Jaki maksymalny format ma obsługiwać kserokopiarka/drukarka/skaner (a4, a3 czy większy?)
4. Ile kopii będzie robiła kserokopiarka/drukarka/skaner?
5. Jakie funkcje specjalne powinna posiadać kserokopiarka/drukarka/skaner (np. kopiowanie obustronne, automatyczny dobór formatu papieru, automatyczny podajnik dokumentów, skaner kolorowy, dodatkowe szuflady na papier)?

Krok 2. Umowa i forma rozliczeń
Po wyborze urządzenia możemy przejść do podpisania umowy i określenia formy rozliczeń. Proponujemy naszym klientom umowę CPC (cost per copy), czyli rozliczenie na podstawie wydrukowanych stron. Dla każdego z urządzeń w naszej ofercie stworzyliśmy pakiety określające ilość wydrukowanych stron miesięcznie. Koszt wydruku oferowany przez naszą firmę zaczyna się od 2 groszy. W cenie są oczywiście wszystkie materiały eksploatacyjne, a także serwis i przeglądy.

Krok 3. Dostarczenie urządzenia i konfiguracja
Nasi pracownicy dostarczą we wskazane miejsce sprzęt oraz zajmą się jego konfiguracją. Zapewniamy kompleksowy wynajem drukarek i ksero dla firm ogólnopolskich w takich miastach jak: Wrocław, Warszawa, Gdańsk, Łódź, Kraków, Rzeszów, Katowice, Poznań.

Krok 4. Szkolenia
Wydajne korzystanie z dostarczanego przez nas sprzętu zapewni szkolenie przeprowadzone przez naszego przedstawiciela. Zapozna on pracowników firmy z najważniejszymi funkcjami urządzenia i pokaże, w jaki sposób należy posługiwać się nim w codziennej pracy. W okresie eksploatacji urządzenia nasi specjaliści służą pomocą zarówno w zakresie odpowiedniej konfiguracji oraz wykonania określonych czynności urządzenia, jak również doradztwie w codziennej pracy biurowej.

Krok 5. Serwis
W ramach umowy dzierżawy dokonywane są wszelkie czynności serwisowe niezbędne do zachowania ciągłości pracy urządzenia, zarówno planowane (tj. przeglądy, konserwacje), jak również naprawy urządzenia w przypadku awarii. Przy przedłużających się awariach zawsze jest zagwarantowane urządzenie zastępcze. W przypadku mocnego uszkodzenia urządzenia oferowany jest inny egzemplarz.

Krok 6. Wymiana sprzętu
Jeżeli okaże się, że wybrane urządzenie nie będzie spełniać Twoich potrzeb bądź jest zbyt zaawansowane, masz możliwość wyboru innego z oferty naszej firmy. Zawsze służymy specjalistycznym doradztwem!