Uzyskaj serwis, wsparcie lub profesjonalną poradę.
Dowiedz się więcej na temat naszych produktów, zapoznaj się z podręcznikami online, pobierz najnowsze pliki i nie tylko. Możesz uzyskać wsparcie przez telefon , za pośrednictwem poczty elektronicznej , a także zlecić naprawę swojego produktu wypełniając zgłoszenie serwisowe. Bezpłatny serwis dla firm wynajmujących urządzenia w OTUS

Zdalna pomoc - TeamViewer QuickSupport
Ten niewielki moduł klienta zoptymalizowany do świadczenia natychmiastowej pomocy technicznej nie wymaga instalacji ani uprawnień administratora. Wystarczy go pobrać i dwukrotnie kliknąć, a potem podać pracownikowi pomocy technicznej posiadany identyfikator i hasło.

Dodatkowe oprogramowanie - AnyDesk
Zdalne połączenie z komputerem znajdującym się na drugim końcu biura lub świata. Program AnyDesk zapewnia profesjonalistom z dziedziny IT i osobom w podróży bezpieczne i niezawodne połączenie ze zdalnymi pulpitami
Firmware
Potrzebujesz sterowników do swojego urządzenia ?
Pobierz odpowiednie sterowniki prosto ze strony producenta korzystając z naszych linków. Jeśli potrzebujesz pomocy skorzystaj z naszych porad lub skontaktuj się z naszym wsparciem
Wady wydruku
Twoje urządzenie brudzi wydruk ?
Pobierz test wydruku, wydrukuj i podeślij do nas mailem w celu analizy przyczyny wad na wydruku.
Blog
Porady eksperów

Drukarka nie pobiera papieru? Sprawdź, jak to naprawić!
Nic tak nie psuje dnia w biurze lub w domu,

Rodzaje drukowania – którą technologię wybrać do domu i biura?
Wybór nowej drukarki może przyprawić o ból głowy. Laserowa, atramentowa,

Zaschnięty tusz w drukarce – co zrobić z zaschniętym tuszem?
Zaschnięty tusz w drukarce to problem, który dotyka wielu użytkowników